Man börjar ju klättra på väggarna !

 Godmorgon !

Ni sitter jag i soffan, dricker varm oboy & har käkat frukost, mysigt värre. Borde ta tag i & kolla lite jobb med egentligen men har inte haft ork. Sen en vecka tillbaka är ju Emma arbetslös då butiken jag jobbade i har stängt igen. Känns rätt skumt måste jag erkänna jag har fan aldrig varit arbetslös innan & shit vad tråkigt det är att inte jobba. Fattar mig inte på folk som bara kan gå hemma månad in & månad ut utan att göra ett skit. Jag skulle få panik, jag har varit arbetslös en vecka nu & jag har redan panik ! Jag är en person som älskar att jobba, att ha rutiner, tjänapengar osv så jag hoppas på att det dyker upp ett jobb ganska snart ! Har en del bollar i luften så får se vad som händer framöver, kanske blir det en flytt?! Är ju iallafall glad över att man var smart nog att gå med i handelsanställdas förbund när man började jobba så att man nu har rätten till akassa annars hade jag nog fått panik för att behöva gå på socialen, Nej tack ! Men men tur att man har lilleman nu när man inte jobbar för annars hade jag väll vänt på dygnet helt, suttit vaken hela nätterna & sovit hela dagarna, så typiskt mig hehe ;)
Nehe dags & göra lite nytta, ta tag i disken & sen städa lite hade jag tänkt, inte speciellt kul men det måste ju göras !


Min nya drog <3





Postat av: Jenny

Det där med att vara arbetslös en vecka och klättra på väggarna känner jag igen=) Har bara ett litet "extra" jobb nu, måste ha mer! vet inte vad jag ska göra om dagarna.. haha. blis så slö och seg. Ska du kanske flytta? Kram

2008-09-24 @ 16:01:50
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Lina

åh så bra den låten var, blir nog absolut en av mina favoriter =)

2008-09-24 @ 20:07:52
Postat av: Jenny

Aha..ok. Vart hade du velat bo om du fick bestämma helt och hållet? Jag har ingen aning om vart jag hade velat bo, börjar bli trött på denna staden här =) kanske är för att man knappt känner några. Kan vara lite tråkigt. Ja, adda du mig så fixar vi en del foto =) Kram

2008-09-24 @ 20:31:19
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0