Helgen i filipstad !



Helgen har varit toppen. Lite tjafs hit & dit mellan mig & syrran men hey vi är ju syskon så det hör väll till antar jag& även om vi har väldigt kul ihop så är vi väldigt väldigt olika som personer ! Tänkte jag skulle blogga & skriva om allt som hänt men kände sen att jag inte riktigt har orken, trött efter helgen & sen är ju Emma alltid lite off på måndagar! Men jag har iallafalll haft en bra helg mysigt hotell & det var underbart att komma iväg & underbart att träffa alla mina goingar igen.. speciellt dig ;) Det har varit något speciellt med dig sen jag träffade dig första gången , jag var svag för dig redan då fast att jag hade pojkvän & uppenbarligen är jag fortfarande svag för dig. Vet att du & jag kanske är en ganska svår löst ekvation, men man får ju försöka eller hur !? Varför bry sig så mycket om några fåniga siffror egentligen, sen när spelar åldern så jävla stor roll eller egentligen kanske den gör det ?! Nu undrar säkert många av er hur stor åldersskillnad är, men då är det faktiskt så att det får ni undra ett tag till ;)

Jag stänger mina ögon och ser dig.

När jag öppnar dem, saknar jag dig redan.

En sak är säker att efter att ha sovit med dig i helgen känns min säng här hemma större & kallare än nånsinn !


Men nehe har iallafall varit en skit mysig helg & 1 år till nästa gång. Hehe !
Det var sommarens sista äventyr ! Men nehe nu blir det lungt ett tag framöver har ingenting inplanerat & skönt känns det. Även om det är kul med allt som händer på sommaren så får man lite panik ibland så mycket man skulle vilja hinna med & så mycket man vill göra. Nu när regnet öser ner utanför & hösten närmar sig runt hörnet kryper jag mer än gärna bara ner i soffan & tar det lungt, mys ;)
Men nu är det dags för mig att hoppa in i duschen & sen blir det sängen !



Postat av: Emelie

skit i åldersskillnaden, go for it =)!

2008-09-08 @ 23:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0