"Den jävla idioten"



Var bara tvungen att skriva ett inlägg till om denna fantastiska tjej..

På ett dygn sen det på bloggen blev känt att denna tjejen somnat in har över 10 000 läsare varit inne på hennes sida. Så många människor har blivit berörda. Jag kan inte sluta tänka på hur orättvist livet är & att allting kan ändras på bara några sekunder. Jag har aldrig känt mig så lyckligt lottad över att jag lever jag mår bra & alla mina nära & kära är friska.
& denhär tjejen har lärt mig att man aldrig ska ge upp & att inte ta saker för givet.
Som du kämpade borde du ha fått vinna, men livet är inte rättvist !

En insamlingen har startats på
barncancerfonden under namnet  "den jävla idioten" som hon kallade sin sjukdom.
Så gå in & donera pengar oavsett hur mycket, varje krona är betydelsefull.
Ingen kan göra allt men alla kan göra något !

( Klicka på bilden för att komma till Maddes blogg )
Gå även in & läs hennes
Mammas eller Pojkvännens blogg, man kan inte låta bli att bli berörd !

& så vill jag avsluta dehär inlägget med Kärlek till alla mina nära & kära <3
Ta vara på era nära & kära för man vet aldrig hur länge man får behålla dom !
Man tar så mycket för givet när man inte vet bättre & det är så lätt att hänga upp sig på småsaker som egentligen inte spelar någon roll. Igår är det förflutna imorn är framtiden allt du kan göra något åt är idag, lev i nuet & lev livet.
Carpe diem.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0