Veckorna springer förbi !


Måndag & ny vecka igen, en vecka jag ser fram emot .. längtar till helgen ;)
Igår va det en lugn sönda, var på kalas på dan & kvällen spenerade jag men jankan, alltid lika mysigt! Snackade skit åt en massa godis & kollde på film så det var en trevlig söndakväll ;)
Idag har det varit stängt på dagis på grund av något kommer ej ihåg vad, minne som en guldfisk liksom ,hehe! Men så vi har iallafall varit hemma & bara gjort minsta möjliga i stort sett, sov länge idag ! Lill killen lät mamma sova till 11 imorse & det händer ju inte ofta vill jag lova, så jag tackar & tar emot ;)
Men ska ta & ta tag i disken här nu hade jag tänkt mig & sen är det snart dags & lägga lill killen. & sen får vi se vad man ska göra med resten av kvällen !


- Sara, jag saknar dig vännen !




 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0