090423


Nu ska jag krypa i säng & imorn är det fredag & det tackar vi för. Efter en stressig vecka som denna så ska det bli underbart med helg & kommer bli underbart att vakna upp imorn när älsklingen kommer hit, my god I love fridays haha ;)
Inga direkta planer för helgen än så vi får se vad som händer & fötter jag vet iallafall att jag ska njuta av att kunna mysa omkring i mjukiskläder hela dagen and I love it ;) Måste sluta med min svengelska tror jag fast tänker oftast inte ens på det utan det går på ren automatic haha! Finns ju faktiskt en hel del som bara låter så mycket bättre & coolare på engelska så ibland känner man ju för att använda det så why not ;)? Men nehe ska lägga ner mitt flumm inlägg för idag & krypa i säng vilket jag tror jag behöver då jag har en hektisk dag imorn innan man får njuta av helgen. Men med det sagt säger jag godnatt !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0