a couple of words..


Vet du om hur mycket jag älskar dina läppar mot min nacke
och sättet du kysser mig på, dina ögon är det vackraste jag skådat <3

& vilken underbar dag det har varit, tänk så mycket lättare livet känns bara genom att solen tittar fram. Så idag har man verkligen njutit. Imorn är jag ledig så hoppas på lika fint väder imorn så man kan ta sig en lång skön morgonpromenad i solen ;) resten av dagen ska väll spenderas med att vara hemmafru, städa diska osv sånt som man gärna inte vill göra men om måste göras ibland. & skönt att ha städat till helgen! Men kommer bli svårt att motivera sig själv till att vara inne & städa imorn om det är fint väder men får försöka ha lite diciplin på mig själv haha ;) Snart helg igen också & det är verkligen inte fel men sjukt hur fort veckorna springer förbi men det är positivt just nu då vi kommer närmare & närmare sommartider, wiee;) Men dags för mig att runda av & krypa i säng & dagen till ära avrundar vi med dehär...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0