090405


Idag känner jag mig nere, lite små ledsen & med tusen saker på hjärnan, jobbigt! Vet inte om jag ska skylla på att det är för att det är måndag eller så har jag helt enkelt bara en dålig dag sånna har vi ju alla ibland. Känner mig lite små krasslig också så kanske är därför man inte riktigt känner sig som man brukar! Men ska koppla in musik i öronen & ta mig en långpromenad känner att det borde göra mig lite piggare & förhoppningsvis på lite bättre humör !

Måste ju tala om också att jag gjorde min Max debut i lördas, jag åt där för första gången. Konstigt att jag inte gjort det innan jag vet men har ju varit ett troget mc donalds fan så det har helt enkelt aldrig blivit så. Men nu lyckades min älskling övertala mig till att det var dags att prova & jag måste säga my god vad gott det var & vilken skillnad.. jag är helt såld haha & deras mozzarella sticks va ett hallelujah moment ;) I övrigt har det varit en skapligt lugn & mysig helg ! Men nehe nu ska jag som sagt ta mig en promenad & sen plugga lite..

Over and out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0