090419


Du & Jag det är kärlek <3

Ännu en helg har passerat förbi & som vanligt blev det inte mycket bloggande, dålig med det på helgen I know. Men jag & älsklingen träffas ju oftas bara på helgerna så när han kommer hit & jag ligger & myser i hans famn så blir det bortglömt att blogga haha ;) Men det förstår ni säkert. I övrigt har helgen bjudit på lite av varje i fredas var vi bara hemma myste framför tvn & åt godis. I lördas följde jag med älsklingen på släktträff riktigt trevlig dag, god mat,en massa aktiviteter & trevligt folk. Men på kvällen var man helt slut sen kan jag lova. Idag har varit en gjort minsta möjliga dag bara slappat & gjort typ ingenting. Men det är väll så söndagar ska vara ;) Men blev en snabb uppdatering för nu ska jag gå & lägga mig & försöka få lite sömn.

Over and out !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0