Så typiskt mig ;)


 Har svårt att leva i nuet. Antingen längtar jag efter eller planerar framtiden, eller så förlorar jag mig i gamla minnen...& ja vad ska man säga det är ju bara så typiskt mig ;)

Det var ju intressant för er att veta eller kanske inte, men ibland är mina blogg inlägg inte dom mest logiska i världen men som jag brukar säga vad gör det om hundra år?;) Satt & skulle plugga tröttnade & då råkade datorn stå brevid så nu sitter jag här & bloggar istället för att plugga också typiskt mig, en av mina standardrepliker är nog "jag gör det imorgon" haha ! Jag är expert på att göra saker i sista minuten & att alltid stressa & jag brukar undra varför jag aldrig hinner med allt jag hade tänkt mig & svaret på den frågan är väll egentligen inte så svårt att lista ut. & att jag desutom att världens tidsoptimist underlättar inte heller mitt liv. Jag tror nog att jag alltid är sen om det så bara är några sekunder så är jag sen, hur jag än gör så blir det alltid så. Oavsett om jag går upp 2 timmar innan jag ska åka hemifrån eller 30 minuter innan så stressar jag ändå alltid ihjäl mig sista kvarten & åker hemifrån senare än jag hade planerat, så planering & tid är inte min starkaste sida vilket dom som känner mig garanterat är fullt medvetna om ;) Folk får nog alltid vänta på mig förutom jankan för då får jag vänta på henne & det säger ju en del om hur sen hon är haha!  Men nehe nog om mig & mina tids problem nu ska jag vara duktig & återvända till böckerna.. tjingeling ;)

Postat av: Jannike

hahaha.. så sant så sant ;) Fast dom problemen jag har med detdär gäller väl mest o göra sig klar i tid tills när man ska iväg o festa? haha ;)

2009-04-23 @ 12:09:14
URL: http://yankaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0