090428


Jaha då har man en son som är sjuk igen. Jävla dagisbaciller att det aldrig tar slut?! Han har varit sjuk så jävla mycket på senaste, det är så synd om han. Sen han låg inne med hjärnhinneinflamationen på sjukhuset så har han aldrig riktigt fått återhäta sig ordentligt innan nästa sjuk period har kommit så han har ju inget imunförsvar tyvärr så han åker på all skit som går =( Är ju tänkt att vi ska åka till brantevik också i helgen för att fira min mormor som fyller 80 men är ju tveksamt nu om man kommer iväg eller inte, vi får se helt enkelt !

Igår blev det en kväll med film & godis med min älskade jankan, alltid trevligt .. I love you<3 Emma har ju lite små ångest över att det är mindre än en månad kvar innan jankan lämnar mig & åker till san diego ett år. Så glad för hennes skull & hon kommer ha så sjukt kul & uppleva så mycket, men jag kommer tycka det blir så jävla tomt här hemma utan min partner in crime haha ;) Fast jag ska åka ner & hälsa på så är det ju bara, ett år är på tok för länge då får jag abstinens ;) Gonna miss you like crazy..

Imorn kommer min älskling igen & jag längtar. Jag saknar hur han luktar, jag saknar att pilla i hans hår när vi kollar på tv, jag saknar hans kyssar , jag saknar en massa saker.. saknar tom hur han snor allt täcke när vi sover haha ;) Han kom från ingenstans & vände upp & ner på min värld, jag föll handlöst & han gör mig knäsvag. Trodde det skulle vara svårt att släppa någon in på livet igen & jag trodde absolut inte att han skulle kunna hantera alla mina knäppa spärrar, eller ens vilja försöka hantera dem. Men han har tagit allt med lugn och tålamod. Det är helt sjukt. Jag är ju känd för att vara omöjlig och knepig som fan..? ;) haha! Men jag är lycklig, sjukt lycklig !

Men nehe blev ett lite blandat inlägg dehär känner jag men nu ska jag krypa i säng & få så mycket sömn jag bara kan, känner att man får lägga sig i tid så man får lite sömn då man inte vet hur mycket liam sover när han är sjuk. Så med det sagt säger jag godnatt !



Postat av: Janéla

Jag är glad för din skull att du har hittat någon som honom! Det är ju så det ska vara :)



Puss och kram på dig

2009-04-29 @ 09:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0