090421

Trött det är precis vad jag är. Har kännt mig ovanligt trött & hängig denhär veckan vet inte varför egentligen. Är väll min förkylning jag aldrig blir av med & för lite sömn som tar ut sin rätt. Rätt mycket på schemat denna veckan också, en massa saker som ska göras. Har egentligen en sån vecka då jag hade velat göra minsta möjliga & bara slappa haha ;) har faktiskt inte så mycket att blogga om idag så vet inte varför jag satte mig för att blogga egentligen?
Men nu kom jag på en sak jag bara måste påpeka åt ju på max för ett tag sen & förälskade mig i deras mozarella sticks & har längtat sen dess efter att få äta dom igen & retat mig på att det är så långt till max, men iallafall i fredas gick jag & älskingen in på steak house för att käka har aldrig ätit där innan & vi tänkte att det kunde vara värt att testa & vad får jag syn på där inne om inte mozarella sticks, snacka om att jag blev lycklig & att dom var nästan exakt lika goda gjorde mig ännu lyckligare, så nu har nog nässjös steak house allt fått sig en ny stamkund haha ;) Dom är ju så goda men långt ifrån nyttiga skulle jag ju tro, fy bubblan vad mycket onyttigt jag ätit på senaste är ju så jag skäms fakitskt kommit in i en period då jag är sugen på att hela tiden, skulle kunna sitta & äta hela dan & hade jag inte vetat bättre hade jag trott att jag var gravid haha. & för att ingen ska misstolka den meningen så nej jag är inte gravid, okej! Men vad jag iallafall skulle komma fram till så är det att jag måste göra något åt mina matvanor. Att äta dåligt & stoppa i sig en massa onyttigheter istället är inte bra för kroppen & ingen energi har man heller så får bli skärpning på det, jag börjar på måndag ;) ska påminna mig själv om det haha!

åh vill ha helg, vill mysa med min älskling, vill träffa min yankaline & sen känner jag att jag skulle vilja ha en dag då jag fick sova länge också får väll hoppas på att liam också vill det ;)

Men nu ska jag sända iväg ett sms till min älskling & sen blir det sängen, godnatt !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0