Mamma, jag älskar dig.


Jag önskar att jag kunde förklara
hur enormt stor min kärlek till dig är
Jag önskar att jag kunde skriva de där orden
som får det omöjliga att bli möjligt

För mamma, du ska veta
att jag alltid kommer att värdera dig högst
oavsett vem eller vilka som bestämmer sig
för att komma in i mitt liv och sedan gå

Det kommer alltid att vara du
som fyller mina lungor
med glädjerika andetag
Det kommer alltid att vara du
som efter mina fall
hjälper mig upp på fötterna igen

Jag önskar att jag kunde förklara
hur enormt mycket jag älskar dig
Jag önskar att jag kunde skriva de där orden
som får det omöjliga att bli möjligt

Men varken ord eller siffror kan beskriva
hur många av mina hjärtslag som slår
just för dig..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0