090203


Idag är jag TRÖTT shit min kropp är verkligen inte van vid att gå upp så tidigt många av er tror ju säkert att jag brukar gå upp tidigt med tanke på att jag har barn hemma men så är inte fallet min lill kille vaknar aldrig före 8 & på helgen kan han sova till 10 eller 11 ibland det kallar jag lyx ;) vissa nätter tror han ju dock att han ska få gå upp & leka mitt i natten men det vänjer han väll sig snart av med hoppas jag?! iallafall efter många om & men tog jag mig upp ur sängen imorse för att ta mig in till skolan, skit trött irriterad & på almänt dåligt humör som jag alltid är när jag fått sova för lite men tror ni det var någon lektion när jag kom in eller? svar nej. åh så förbannad jag var, jag menar om dom ställer in en lektion så kan dom väll för fan tala om det ! Så jag var lagom irriterad & att jag då desutom var trött gjorde inte saken bättre. Ska minsann påpeka för dom imorn att om dom ändrar sal eller ställer in en lektion så vore det bra att få veta det ! Men imorn börjar jag inte förrän 12 iallafall skönt det & går till 3 så det känns rätt lagom. Efter det har jag en dejt med min älskade yankie vi ska spela Wii & äta godis hade vi tänkt oss blir nog en mysig kväll ;) & så hoppas jag på att jag lyckas sova lite bättre inatt så jag känner mig utvilad imorn! Men som vanligt så fastnar jag med något annat under tiden jag ska blogga & ännu en kväll är klockan på tokför mycket förstår inte varför jag har så svårt för att komma i säng för jag älskar ju att sova ;)

Men Godnatt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0