090206


It´s friday baby ;) .. så härligt med helg !
Idag ä jag trött & mitt hjärnkontor funkar inte riktigt som det ska måste jag nog erkänna, halv 7 ringde klockan idag & det borde vara olagligt att behöva gå upp så tidigt, när det fortfarande är mörkt ska man sova, haha! Men kom iallafall upp ur sängen applåd till mig ;) & jag lyckades även få upp liam som inte heller tyckte det var dags att gå upp.. vi höll väll inte direkt vårat tidsschema imorse liam var 5 minuter sen till dagis & jag 10 minuter sen till min första lektion, men bättre sent än aldrig, right?;) Just nu sitter jag med datorn i cafeterian & fördriver tiden 1 timme kvar tills min nästa lektion, drygt! Hade mycket hellre åkt hem & krypit ner i min säng speciellt eftersom jag vet att älsklingen ligger där & sover gott. Han kom till mig imorse efter han jobbat natt för att sova men jag åkte hemifrån innan han kom så vi hann inte ses alls, så jag hoppas lektionerna jag har kvar går snabbt så jag kan åka hem sen & bara mysa & njuta av att det är fredag ;) Vet inte riktigt än vad som händer ikväll, jag & yankie är sugna på att göra något men vi vet inte vad än as usual så vi får väll se vad som händer & fötter ;) Men nehe nu ska jag använda tiden jag har kvar innan jag börjar till att göta lite homework så man slipper sitta med det hemma. Man kan ju lika gärna göra det när man ändå sitter här & väntar !

later alligator ;)




Postat av: Jenny

Haha, inte lätt inte. Jag har nog 4 av 5 ämnen, som är tidigt på morgonen, blä! Men på ett sätt är det skönt.. när jag väl kommer upp till lektionerna. Som idag tex, hemma klockan tio igen, pigg och vaken! hade ju knappt vaknat vid denna tiden annars. haha. Jag läser Svenska, Engelska, Religon, Datorkunskap och Samhälle. Vad läser du?

2009-02-06 @ 11:08:52
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Dianad

Så fin blogg du har! Besök gärna min! =) Just nu pågår det en tävling, "modell för en dag" där du kan vinna en modellfotografering av en fotograf! Delta gärna! =) // Diana

2009-02-08 @ 16:31:20
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0