090209

Tänk att få ha denhär bruden i min säng, det skulle ju varit något ;p...nu behöver ni ju inte ta det sådär jätte seriöst & tro att jag gått & blivit lesbisk haha jag är nöjd med att få ha min pojkvän i min säng & det är verkligen inte illa vill jag lova ;p (tolka som ni vill) haha! Nej men en shit fin bild på enligt mig världens vackraste människa ;)

Idag har jag varit L-A-T kan jag lova bara legat i soffan i myskläderna kollat på one tree hill avsnit & druckit på tok för mycket cola som vanligt, tror jag blivit beroende igen, vem ska jag skylla det på tro?;) Men som sagt inte hänt så mycket så finns inte så mycket att blogga om, en lugn måndag som snart är förbi vilket jag är lycklig över då vi alla vet att jag & måndagar är inte direkt bästa vänner, långt ifrån! Men så nu säger jag godnatt & hoppas ni haft en bra måndag?!


- love is in the air <3




Postat av: JENNY

haha där blev jag nästan lite fundersam, innan jag hann läsa klart fortsättningen.. haha

2009-02-10 @ 10:40:18
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0