090218


Jaha tänkte man skulle blogga lite men inte så mycket att blogga om & hjärnkontoret är ju inte som aktivast direkt såhär dags haha ;) Fikade med yankie i stan igår, mysigt som alltid & skönt att bara sitta & snackaom allt & inget. I övrigt har det mest bara varit skolan denna veckan. Igår en timme efter jag lagt liam vaknar han & är ledsen och precis när jag kommer upp till honom hostar han så han spyr ner hela sängen, inte så trevligt direkt. Fick ta upp honom byta alla akan osv, sen la jag honom igen han somnade & en kvart senare hade han spytt ner hela sängen igen så var bara att byta alla lakan en gång till & så här höll min lill kille på ungefär 10 gånger igår så imorse hade jag ett badrum fyllt av nerspydda lakan handdukar osv kändes mindre fräscht vill jag lova. Men iallafall första gången han spydde trodde jag bara att det berodde på hostan men när det bara fortsatte började jag ju få panik om att det var magsjukan eller något han åkt på stackaren & sen började jag få panik över att jag också skulle få det osv, typiskt mig att börja stirra upp mig haha! Men han slutade iallafall efter ett par timmar & vaknade pigg & på strålande humör imorse har varit pigg hela dan men idag när jag la honom hände samma sak igen efter cirka 20 minuter, han spydde ner hela sängen. Fick lite sådär småpanik & fattade inte varför men tydligen är det så att han klarar av sin astma medicin på dagen men inte precis innan han ska lägga sig för han blir illamående & grejer så därför spyr han. Så imorn ska han få sin medicin 2 timmar innan han ska sova så hoppas jag på att jag slipper ytterliggare en kväll med att byta en massa lakan & sen tycker jag ju synd om honom också vill inte att han ska behöva spy varje kväll. Men just nu sover han gott iallafall ;)



Snart helg igen också, det längtar vi efter .. dels en partykväll med brudarna & så längtar jag ju efter min underbara pojkvän <3 & att slippa gå upp & passa en tid på morgonen är ju helt underbart !

en grej till jag funderat på idag är alla dessa gratis sidor som finns på nätet, kläder,skor,smink osv finns ju så många så man knappt har koll på dom & har nog aldrig riktigt tyckt det varit något att ha men tyckte faktiskt dehär var lite kul, jävligt udda egentligen men men ;) En sida med gratis mat poängen man samlar byter man in på willys, ica, hemköp osv.. bra för folk som handlar mycket eller för studerande och för alla oss människor som tycker det är för jävla tråkigt att lägga pengar på mat. Fast min första tanke var när jag såg denna sidan var att what the hell, vad kommer det komma härnäst? Gratis alkohol kanske den sidan hade nog blivit poppis haha!

Blev ett ganska långt inlägg iallafall när man väl började skriva..men nehe klockan är över 1 så det är dags för mig att sova suttit & pluggat tills nyss tog lite längre tid än jag trodde men eftersom det skulle vara klart imorn så var jag tvungen att göra det ikväll, typiskt mig att alltid vänta till sista dan. Mitt stora problem i livet är nog att jag är en liten alfons åberg jag säger till mig själv att jag ska bara det, jag ska bara göra det osv.. tusen undanflykter för att skjuta på det som inte är så roligt. Men jag ska skärpa mig har jag lovat mig själv eller iallafall försöka ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0