090224



När man inte har något bättre för sig, haha ;)
Idag skulle jag vara hemmafru, städa tvätta & baka så upp till bevis hur mycket har Emma fått gjort idag.. städa gick inget vidare fick lite tvättat & det blidde inga kakor, shit vilken dålig hemmafru jag är inte är man någon Bree van de kamp direkt haha ;) Nej men fick en hel del pluggat idag iallafall så nytta har jag ju gjort bara inte riktigt det jag hade tänkt mig !
Onsda imorn redan & snart har halva veckan passerat skönt alla längtar vi väll till helgen som man får vänta på aldeless för länge & som tar slut på tok för fort, tänk om man kunde vara ledig på veckorna & jobba på helgen eller iallafall dela upp veckan fifty fifty det har ju varit något ;) Men nehe ska väll krypa i säng snart hade jag tänkt så man kommer upp till skolan & i övrigt står det inte mycket på schemat för morgondagen som det ser ut just nu hyra någon film & köpa lite godis kanske?;) Lite sugen på en spel kväll också kanske får slå jankan en pling ;) Men som sagt sängen va det ja.. Godnatt !


We go through life so sure of where we're headin' 
And then we wind up lost and it's the best thing that could have happened
Sometimes when you lose your way it's just as well..Because you find yourself.



Postat av: Jannike

ILOVEYOU VÄNNEN :)

2009-02-25 @ 00:03:55
URL: http://yankaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0