090226

Dåligt men fantasi för rubrik nuförtiden.

Emma borde sova då klockan ringer kvart över 6 imorn men blogg beroende som man är så hamnade man ju här haha! Idag har jag väll inte gjort allt för mycket började dagen med en frukost/lunch med yankie på thimons vårat fika ställe där vi kan sitta i timmar & fördriva tiden & äta en massa onyttigheter ;) Senåkte jag till skolan bara en lektion idag men den är på 3 timmar så kände mig skapligt trött i huvudet när jag åkte hem. Så trött att jag glömde liam på dagis haha. Åkte hem tog min handväska & gick ur bilen gick runt bilen för att ta ut liam när jag upptäckte att jag glömt att hämta honom, ibland jobbar ju mitt hjärnkontor inte som det ska haha;) Men va ju iallafall bara att sätta sig i bilen & köra & hämta min lilla kille tur det inte är långt till dagis. Är så kul att hämta liam på dagis nu också när han går längre dagar för han kommer springande & kastar sig i famnen för att kramas & pussas, det är sån lycka jag blir aldeless överrumplad av all kärlek .. det är så jag skulle kunna gråta när jag tänker på hur mycket jag älskar mitt lilla troll & han gör mig till en bättre människa <3 Fredag imorn & det betyder helg det tackar vi för & ser fram emot, hade tänkt mig en lugn & mysig helg med film, godis & att kunna gå runt i mjukis kläder all day long ;) Men först har man ju veckan västa dag i skolan framför sig, är numera inget fan av fredagar iallafall inte innan jag får gå hem haha.. måste gå upp tidigt, har många lektioner & långa håltimmar emellan lektionerna & det är ju inget vidare, det enda positiva med dom hål timmarna är att om jag ändå är i skolan & inte har något bättre för mig så pluggar jag ju vilket jag kan behöva då jag har dålig diciplin på mig själv till att göra det hemma kommer alltid något roligare emellan ;) Men nehe dags för mig att nanna kudden, godnatt !

& imorn kommer älskling, mys <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0