En lugn & mysig sönda kväll..


Tillbringat kvällen med att kolla på One tree hill, I love it <3 tycker det är så sjukt bra min absoluta favorit serie & jag tröttnar aldrig.. & för er som följer det i den takt det går på tvn sluta läsa nu I mean it hehe! Så underbart att P&L ska ha barn åh vilken lycka var allt tvungen att fälla en tår, man blir ju så lycklig, så rörd ;) Tror allt jag är lite blödig ibland eller bara väldigt väldig känslosam & romantisk av mig & det är väll ingen nackdel? hehe! Nu kan ni börja läsa igen ;) Käkat kladdkaka & glass också, sjukt gott men mår lite illa nu känner jag! Helgen har varit underbar & spenderats med min älskling en underbar helg som alltid & självklart har jag ju spenderat lite tid men yankie också ;) Men som sagt ingen lust eller ork för att blogga så mycket mer idag,har inte så jätte mycket intressanta saker att skriva om heller känner jag så lika bra att låta bli ;)

Jag har uppmärksammat att ett par stackars själar är fast på denna sida - mot sin vilja! tänkte bara upplysa er om att ...  if you don´t like it don´t read it , capish?! & om du av någon andledning har fastnat här mot din vilja så ska vi nog kunna lösa det problemet. Hjälpsamma, som vi är, ska vi självklart visa hur ni effektivt kan komma härifrån och klicka in på mycket roligare sidor. Högst upp i högra hörnet kommer ni att se ett kryss (ofta placerad i en röd ruta).




Ni flyttar pilen över krysset och klickar & vips blev ni av med mig & kan återgå till era egna liv, yeah dagens goda gärning haha ;) det var väll inte så svårt?!

Men nehe klockan är kvart i 2 mina ögon går i kors & jag borde sovit för längesen så dags att krypa i säng så man får ett par timmar innan man ska gå upp, kan behövas känner jag ...
Over and out  !



Postat av: Janela

haha.. fy fan vad rolig kommentar :) (röda krysset i hörnet) du gjorde min dag haha ;)

2009-02-09 @ 11:13:21
Postat av: Jenny

Okej, naturkunskap skall jag läsa nästa termin, måste läsa matte också. Sen får jag se vilka ämnen jag väljer till. Så länge jag blir av med dom man måste ha, så är jag glad. haha. Ska bli så skönt att få skolan överstökat, och kanske bli något. Bättre sent än aldrig, eller vad säger du ? =) Kram

2009-02-09 @ 17:30:24
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, som mig då. Fast jag måste läsa matte och naturkunskap nästa termin också, men skall läsa bildbehandling och antagligen webbdesign.. sen kanske företagsekonomi, om det inte blir för mycket med alla de andra ämnena. Vad vill du pyssla med sen? Skall du plugga vidare efter du har gymnasieutbildningen? Kram

2009-02-09 @ 22:25:53
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0