En snabbis...


Klockan är som vanligt för mycket & jag borde sova , som vanligt är jag uppe försent! Men har varit en bra onsdag först skola sen fika med jankan på stan sen handlade vi godis & resten av dagen har spenderats hemma hos mig spelat tv spel & ätit på tok för mycket godis, men en mycket trevlig & underhållande kväll kan jag lova ;) & något mästerskap i tv spel skulle vi ju då aldrig vinna iallafall haha! Sitter fortfarande & skrattar åt hur extremt roliga vi måste ha sett ut när vi skulle boxas båda 2 står & fäktar med armarna åt tusen håll slänger & har oss men ingen av oss har egentligen en aning om vad vi håller på med, men övning ger färdighet ;)  Men nehe mer bloggande blir det imorn för nu blir det en cigg & sen sängen !

Postat av: Jenny

Haha, har också precis börjat skolan, och som du skriver i något inlägg, fyfan vad jobbigt att palla sig upp så tidigt, för skola! =) haha. Har redan missat två lektioner, pga att jag är en sömntuta! Men men! Lycka till med skolan=) Kram!

2009-02-05 @ 23:15:38
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0