Magsjukan =/


Idag känner jag mig mörbultad, svag & allmänt orkeslös. Åkte på magsjukan igår inte kul alls det är fan det värsta som finns känns det som, man blir ju helt jävla förstörd ! Men man känner sig ju piggare för varje timme som går så håller tummarna för att jag vaknar pigg & utvilad imorn ! Min älskling skulle kommit imorse efter jobbet som han gör varje fredag men han fick ju stanna hemma när jag blev sjuk & känns as tomt utan honom, hade varit riktigt mysigt att ligga i hans famn & bara mysa & jag älskar hans närhet <3 Men eftersom risken finns att jag fortfarande smittar så får man sitta här hemma i sin ensamhet! Hungrig är jag också, sjukt hungrig men vågar inte äta annat än banan & rån idag för magen är ju lite ur balans ! Men i mina tankar sitter jag med en påse chips och coca cola mums mums ;)

Men nehe nu ska jag sätta på en film & krypa ner i soffan får väll se om det blir något mer bloggande senare då jag inte har något bättre för mig haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0