090223



Igår blev det utgång i jkpg ;) Nyktert dock för min del då jag inte vågade mig på att dricka efter att ha varit magsjuk men hade jävligt kul iallafall måste jag erkänna ;) Även om jag dock brukar få lite panik annars när man är ute nykter på alla som skriker gapar knuffas osv man lägger verkligen märke till då hur illa folk kan bete sig, men som sagt i rätt sällskap har jag alltid kul nykter som onykter ;) Dock hade vi brudar bestämt oss för att ta nattbussen hem då vi inte fixat skjuts men på något konsitgt vänster så blev det inte så & det slutade med att vi fick ta en taxi, inte billigt & vi lärde oss nog en läxa tror jag haha! Idag sov jag & älsklingen länge då vi kom i säng sent resten av dagen har spenderats med pizza, cola & kollat på fotboll en rikgit mys söndag helt enkelt ;) & imorn va det måndag igen då, vecka 9 hej & hå va fort veckorna sprungit förbi känns ju faktiskt inte som att det var så länge sen man skålade in det nya året. Inte för att jag har något emot att dom här månadena går fort, januari & februari & även mars faktiskt känns ju totalt meningslösa så ju fortare vi blir av med dom desto fortare kommer värmen, ja tack ;) Men ändå lite skrämmande ibland när man tänker på hur fort tiden rusar förbi oss, tid man aldrig kan få tillbaka & ibland kommer jag på mig själv med att stå och tänka gjorde jag något meningsfullt av den tiden. Gjorde jag något vettigt alls eller lät jag den bara passera förbi. Ibland känns det som att jag bara stressar igenom livet, dagarna går på rutin osv man känner sig som en inprogramerad robot som gör vad den är inställd på att göra utan att man ens tänker på det. Kan komma på när jag kommer hem från skolan efter att ha hämtat liam på dagis att jag inte ens minns att jag åkt hem eller hämtat honom för jag tänker inte riktigt under tiden utan allting går liksom på rutin. Jag tror många av oss missar dom där små stunderna i livet av bara ro, lycka & att känna att man verkligen lever för att vi stressar så dant jämt och många av oss har inte ens ro i kroppen av att bara vara. Har personer i min omgivning som alltid stirrar runt va dom än håller på med så funderar dom på vad dom måste göra efter det & dom kan knappt sitta ner ett halvt tv program eller något förrän dom bara måste fixa det eller plocka undan det osv & jag känner nästan att jag får en hjärtinfakt bara av att titta på dom. Man tänker snälla människa lugna ner dig njut av livet man måste inte alltid hinna med att göra allt.. Rom byggdes inte på en dag haha ;)  Men nehe som vanligt när jag börjar skriva om något så skenar tankarna iväg & sen blev det mycket mer än vad jag hade tänkt mig.. man är väll en liten tänkare/grubblare som mina föräldrar alltid säger ;) Men nehe time for me to sleep så man kommer upp i tid imorn ! Over and out ..

love, love, love <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0