090215


Jaha då har ännu en helg passerat förbi vilket har varit en ganska lugn sådan...

Fredagen den trettonde överlevde jag utan några katastrofer, tackar gud för det haha ;) nej men vidskeplig som man är så nojjar jag ju alltid upp mig över sånt. Men en lugn & mysig fredakväll hemma med älsklingen.
Lördag alla hjärtans dag som det så fint kallas. En jätte mysig dag men väldigt överskattad enligt mig en dag då butiker & dylikt tjänar en massa pengar på allt folk ska köpa till varandra osv, enligt mig ska det inte behövas någon speciellt dag för att tala om för dina närmaste att du älskar dom & man behöver heller ingen speciell dag för att ge bort en present ! Men visst är det en mysig dag absolut ;) spenderades med älsklingen lagade god mat myste kollade på film åt godis osv en underbart mysig dag iallafall !
Söndag = dagen då man gör ingenting ! Ja så brukar det ju faktiskt vara, idag gick vi upp ganska sent då liam tilllät oss att sova länge, skönt ;) fast vi var uppepå tok för länge inatt så är ändå sjukt trött! Sen älsklingen åkte hem har jag slappat framför tvn & suttit framför datorn med mina lugna favoriter strömmande ut ur högtalarna, avkopplande & skönt. Just nu borde jag egentligen slita mig från bloggen & plugga lite då jag har massa som ska göras men lite omotiverad idag, orka använda hjärnan en söndag haha! Nej men får väll lägga sig i sängen sen & läsa lite iallafall så man får något gjort ;) Inte det roligaste direkt men man måste ju så lika bra att bita i det sura äpplet !


I don't wanna waste another day stuck in the shadow of my mistakes.. I was runnin from myself until you gave me a reason for standing still <3



Favoriter som strömmar ur mina högtalare ikväll ...















<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0