090202


Jaha måndag igen fy bubblan, tråkigaste dagen på hela veckan! Känner mig alltid trött seg & omotiverad på måndagar men tror inte jag är så ensam om det faktiskt. Varit inne i skolan idag kändes sjukt konstigt måste jag erkänna ungefär som att gå tillbaka 5 år i tiden. När man gick därinne så kom alla minnen från gymnasiet tillbaka & det kändes nästan som det var igår man gick i skolan sist. Hämtade iallafall schema & sånna grejer ett skit schema måste jag erkänna fredagarna är typ värst börjar vid 8 med en lektion sen har jag 2,5 timme till nästa lektion & efter den har jag 2 timmar till nästa snacka om seg dag liksom. Kommer bli en dag då man får sysselsätta sig med shopping, träning, sola & fika.. något måste man ju fördriva tiden med ;) Känner mig ganska omotiverad till att läsa just nu måste jag erkänna kanske för att jag valt att läsa alla tråkiga ämnen denhär terminen så jag får det överstökat. Men fanns ju en andledning till att man fick underkänt i dom på gymnasiet jo för att man hatade dom & inte tror jag att jag kommer tycka det är roligare nu! Men ska jag kunna läsa vad jag vill sen så är det bara att bita i det sura äpplet & se glad ut ! & ska faktiskt bli skönt att sysselsätta sig med något jag är ju inte typen som gillar att gå hemma direkt ! Får väll se till att börja försöka vända rätt på mitt dygn också att vara vaken till sent på näterna funkar inte längre nu är det dags att dra sig i kragen & försöka komma i säng på kvällarna vilket jag borde försöka med redan idag då jag vet hur svårt det kommer vara att ta sig upp imorn & att jag ska läsa naturkunskap på morgonen gör mig inte mer motiverad kan jag lova snarare mer sugen på att dra täcket över huvudet & ligga kvar i sängen haha ;) Men nu ska jag gå ut & ta en cigg ( skulle sluta vilket inte går så bra ) sen ska jag krypa ner i sängen & få lite sömn, Godnatt !


KÄRLEK <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0