090211


Varning för ett väldigt negativt & argt inlägg...


Idag har jag vaknat på fel sida & har världens sämsta humör. Kan lova att det är ingen som frivilligt hade velat umgås med mig idag! Sen har jag varit tvungen att ta tag i en jävla massa papper & grejer som skulle fyllas i & det är ju nte det lättaste & att man har kort stubin idag & är lättretad gör inte saken bättre. Jävla skit system vi har på grejer i sverige man ska fylla i tusen jävla miljoner pappar hundra gånger om för att få ut pengar man har rätt till osv... tex efter att jag blev arbetslös tog det cirka 3,5 månad innan jag fick ut mina pengar fast att jag betalt i hur många år somhelst för att ha rätten till min a-kassa men inte fan får man pengarna när man ska ha dom, tror dom man lever på luft liksom?! Jag är mer än vansinnig .. & när jag äntligen fick ut dom & fick det att börja fungera så ska man ha csn bidrag istället nya papper som ska in mer pengar man kommer få vänta på osv, helt sinnessjukt ! Betalar du inte dina räkningar i tid får du påminelseavgifter räntor osv men att dom kan vänta 3 månader innan dom betalar ut pengar är tydligen helt okej! Men nehe en dålig dag idag helt enkelt & huvudet fullt med hjärnspöken vissa dagar tänker jag för mycket & speciellt dagar som denhär. Men nehe ska lägga mig & kolla på en film & dricka ite varm oboy & sen hämta liam på dags & hoppas på att detta dåliga humör går över
!

Ni får hoppas på att mitt nästa blogg inlägg blir aningen positivare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0