En shoppindag i jkpg ;)


Klockan 8 imorse ringde klockan & då var jag skapligt trött & började ångra att jag lovat att åka till jkpg hehe men va bara att gå upp sminka sig & göra sig iordning för att sen försöka få upp liam ur sängen som också tyckte att vi skulle sova ett tag till, var många måsten imorse & en del som inte riktigt gick som planerat som vanligt när jag är stressad, jag hanterar inte stress bra det blir rena kaoset & ju mer jag stressar upp mig desto värre blir det men till slut var jag iallafall framme i nässjö för att hämta upp jankan & sen var vi på väg ! & som vanligt det första vi gjorde när vi kom till jkpg var att besöka gina tricot, we love it <3 Blir som barn på julafton ;) Vi hann även med shopping i en massa andra butiker & som vanligt shoppar man lite mer än man hade tänkt! Gick in på hm också för att leta efter dom svarta pumpsen jag velat ha as länge tror ni dom finns i min storlek då? svar nej tror ni dom fanns i jankans storlek? svar ja så det slutade med att hon köpte dom istället & jag är så jävla avis men när jag kom hem kom jag ju på att dom kunde finnas på deras hemsida & där hittade jag dom så nu är dom på väg hem till mig, vilket gjorde mig väldigt lycklig.. man kan ju aldrig fåför många skor speciellt inte svarta det funkar alltid ;)



Självklart åt vi på mc donalds idag också det är så sjukt gott & jag ska nog vara glad att vi inte har ett närmare för då hade jag ätit där på tok för ofta & jankan hade ätit där varje dag haha hon är helt såld & kanske lite besatt? ;) Men har varit en mysig dag & har ju alltid kul ihop med yankaline vi brukar ju lyckas med det mesta & vi har ju aldrig problem med att roa oss ibland undrar jag hur olika småsaker kan vara så roligt hehe ;) & på tal om gårdagens inlägg om våra dåliga matvanor & skräpmat ska väll tiläggas att vi åt på mc donalds i jkpg idag för att sedan ta en fika när vi kom till nässjö onyttiga.se haha ;) Men nehe nu ska jag faktiskt ta & krypa i säng innan 12 för en gångs skull vilket är välbehövligt ! Imorn står det inte mycket på schemat blir en lugn & mysig hemmafredag & sjukt skönt med helg ;) & känns faktiskt jävligt skönt att januari snart är slut & att det har gått relativt fort nu går vi mot ljusare tider & jag är väll inte ensam om att längta efter sommaren, jag tok längtar .. jag är ingen vintermänniska & jag tycker inte om att frysa så jag röstar för att ha sommar & vår hela året ;) 



- Saknar min älskling <3



Postat av: Janéla

Sånna där skor ska jag också köpa hehe..

2009-01-30 @ 09:07:33
Postat av: Alexandra

mc donalds är gott men burger king är bättre tycker jag =)

2009-01-30 @ 10:10:20
Postat av: Linn

sv; Tack! :)

Vadå, varför ska jag göra det? :'D

2009-01-30 @ 22:43:28
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0