Fredag ;)


Åh idag är jag trött först vaknade jag imorse när älsklingen kom & la sig efter jobbet & sen hann jag knappt somna om så ville liam gå upp & leka & ja då är det bara att gå upp & se glad ut & vara lycklig över att han iallafall sov till 9 hehe ;) Så medans älsklingen sover färdigt sitter jag vid datorn & liam kollar på nicke nyfiken as usual !
Fredag idag & så skönt, alla älskar vi väll helg?;) Idag ska jag in till stan en sväng fixa lite ärenden & sola, ett måste verkligen då man är aldeless för blek nu.. Sen blir det en lugn & skön freda kväll mys & godis ;) Imorn är det 60 års fest som står på schemat blir säkert jätte skoj även om man kommer känna sig väldigt ung haha! Men nehe det var väll allt jag hade & säga för tillfället, hoppas alla har en underbar fredag ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0