Ganska onödigt inlägg..


Jaha inte mycket att blogga om idag känner man, dagerna känns typ likadana när man är arbetslös. Går just nu i valet & kvalet om jag ska tacka ja till ett jobb jag blivit erbjuden eller om man ska plugga istället?! Ett jobb är ju alltid ett jobb men jag undrar hur länge man kan motivera sig själv till att gå till ett jobb man egentligen inte vill ha?! som sagt får ta en funderare på det !
 ÖVRIGT ...
 - Saknar jag min A massor, känns så tomt utan honom & han är så jävla underbar, kärlek, kärlek <3
- Min lill kille är sötast i världen men har ett sånt jävla 2 års trots att han många dagar på senaste varit till salu billigt eller rentav gratis .. förstå ironin hehe ;) Nej men sjukt jobbigt är det iallafall, men jag älskar honom mer än allt & han gör mig till en bättre människa ;)
- Saknar vissa vänner jag träffar på tok för sällan nuförtiden, vet ibland inte hur jag kan ha så lite inplanerat men ändå känna mig så upptagen haha mycket konstigt, men får väll bli bättre på det .. eller försöka ;) & det finns det fler än jag som borde kanske?
- Måste diska & städa imorn kanske inte den roligaste informationen för er men iallafall ett big måste haha!

Men nehe nu ska jag avsluta mitt totalt onödiga inlägg & krypa i säng så jag kommer upp & lämna Liam på dagis imorn & sen ska jag till frisören & försöka rätta till mitt hår som just nu är en katastrof, men förhoppningsvis så blir det bra imorn & att jag får en färg jag trivs med ;)



Over and out .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0