Rubrik är väll onödigt?!


Jaha haft en riktig telefon kväll idag känns som jag inte gjort annat än suttit i telefon sen klockan 8 blir så ibland när man har mycket att prata om & många att prata med ;) Jag & yankie kom fram till att januari är en riktig depp månad då det inte händer typ någonting så allt man gör är att äta & stoppa i sig godis, så vi skyller helt enkelt våra dåliga matvanor/godisvanor på att man inte har något bättre för sig i januari haha! Vi fick iallafall ett ryck nyss & bestämde oss för att vi ska åka in till jkpg imorn & shoppa efter att jag lämnat liam på dagis lite nytt i garderoben är aldrig fel & sen kanske vi bränner några kalorier på kuppen när vi springer runt & shoppar, eller inte haha för vi lär ju avsluta våran dag med att äta på mc donald som vanligt det är ju så gott & det hör till när man är i jkpg utan tvekan ;)

Idag har varit en lugn dag, tränat & varit hos frissan & fixat till håret som var en katastrof. Det blev bra lite väl blont får jag väll säga inte riktigt vad jag är van vid men jag vänjer mig nog & jag är lycklig över att dom kunde fixa till det ;)
Men nehe dags för mig att sova nu då eftersom klockan ringer 8 imorn & jag är sjukt trött !


Det känns som jag ramlat ner i en lyckobrun på senaste.
Jag har fortfarande dåliga dagar men jag har så mycket i mitt liv just nu som gör mig så lycklig ;) & det känns som att det bara blir bättre. Det känns som att jag hittat lugnet efter stormen. Det känns som att det mesta av förra året var kaos, jag var kaos. Men mitt kaos har sakta förvandlats till ett lugn efter att ha varit söndersliten så länge är det en skön omväxling. En slags stabilitet har börjat infinna sig. Stormen börjar dö ut, på alla plan. Förändring. Jag älskar förändring.
Känner mig high on life ;) & ett stort tack till alla underbara människor i mitt liv som förgyller min vardag & alltid finns där & min älskade Liam, du är så vacker så det gör ont. Alla dagar, timmar, minuter och sekunder med dig är den största gåva jag fått <3

Fastnade i mitt blogg inlägg & skrev lite mer än det var tänkt men som sagt NU blir det sängen ! Godnatt ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0