Nytt år, nya minnen, nya möjligheter ...


1 januari 2009, shit känns konstigt ...
ett helt år ligger framför fötterna, 365 dagar till att skapa nya minnen & förhoppningsvis blir det många underbara minnen iår & få tråkiga. Jag är mer än redo för ett nytt år, för nya minnen & nya äventyr.
- Bring it on !
Fast januari är ju den tråkigaste månaden på året, har alltid varit & kommer nog alltid att vara. Men en perfekt andledning till att kunna hålla sig inne, ha mysiga filmkvällar, sova länge & bara få vara helt enkelt ;)

Jaha Nyårsafton vad ska man säga om den aningen udda kväll egentligen & kändes som vilken kväll som helst faktiskt vilket det oftast brukar göra. Men dehär nyåret var iallafall tryggt en kväll utan varken tårar eller bråk .Förra året vaknade jag upp på nyårsdagen med ångest lite små panik & skapligt olycklig iår vaknade jag upp med ett leende på läpparna, lycklig & med älsklingen brevid mycket bättre än så kan det ju inte bli ;)
Jag såg verkligen fram emot tolvslaget dehär året Egentligen ska man väl kunna börja om på ny kula närsomhelst, utan fyrverkerier eller skumpa, men det känns lite annorlunda det här året. Det känns jävligt bra att 2008 är slut nu, även fast det varit både jättebra och dåligt. Det ska bli skönt att lämna saker bakom sig och arkivera det under "2008". Känns skönt att kunna blicka framåt helt enkelt så 2009 är så välkommet ;)
Jaha sen var de ju dehär med nyårslöften också vilken idiotisk grej egentligen då man oftast aldrig lyckas hålla något inte jag iallafall hehe, nej men sluta röka va det ju då ja & hur har det gått nja inget vidare. Eller har rökt bra mycket mindre idag än vad jag brukar så det gå rju åt rätt håll men har svårt att förstå hur jag ska kunna sluta helt får väll börja med att dra ner på det lite en sak i taget helt enkelt ;) Blir ju dock en slant rikare om jag lyckas & det skulle ju vara bra för hälsan & plånboken också så man kan ju alltid hoppas att man lyckas säga hejdå till cancer pinnarna, men vi får se !

årets kärlek:
Liam the love of my life & vännerna också of course <3

årets köp:
Mina rosa skor & även dom silvriga från bianco ;)

årets affär:
Gina tricot absolut ;)

årets klädesplagg:
Klänningar alla snygga klänningar man köpt & känner sig så snygg i, I love it <3

årets blogg:
Har många favoriter men här är dom 3 jag läser mest .. Linn , Bloggkommentatorerna & Jenna .

årets låt:
hum svår fråga faktiskt finns många men den låten som jag utan tvekan mest kommer förknippa med 2008 är Takidas Curly sue ;)

årets partykväll :
finns många egentligen men midsommar var jävligt kul ;)

årets favoritmat:
Emma har ju alltid älskat tacos !

årets film:
Never back down & sex and the city filmen, det är 2 favoriter från dehär året ! 

årets serier :
One tree hill & prison Break ;)

Nehe nu kanske jag ska lägga ner bloggandet för ikväll & krypa ner i sängen känner att det är dags att få lite sömn!





<3



Vissa hade ju uppenbarligen roligare än andra haha ;)

Postat av: Adam

fan du är då alltid så jävla söt =)

2009-01-01 @ 23:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0