Dags att uppdatera lite kanske?! ..


Dags att blogga kanske var ju ett tag sen..
Men man har väll egentligen inte mycket att blogga om! Januari, enligt mig en av dom tråkigaste månaderna på året då det inte händer mycket alls & vädret ute är ju hemskt, kallt grått & trist. Vill ju lova att man längtar efter sommaren & värme;) Helgen har varit mysig fredagen kollade jag & älsklingen på Lets dance & spelade lite tv spel typ en mysig hemmakväll helt enkelt & igår var vi inne & bowlade i Nässjö & sen blev det utång i eksjö dåligt med folk ute & en ganska lugn kväll egentligen men var faktiskt riktigt trevligt ! Dock jävligt trött på att gå ut i både eksjö & nässjö känns liksom som samma sak jämt oavsett om man var ute förra veckan eller för ett par månader sen, känns alltid som det är samma människor överallt. Men vi var ju iallafall sugna på att ta en sväng till Eksjö då det var längesen sist & det blev ju en lyckad kväll ;) Älsklingen åkte hem idag för att jobba igen & måste erkänna att det kommer kännas tomt att gå & lägga mig ensam ikväll nu när han varit här ett antal nätter, lätt att vänja sig att sova med någon men dock inte lika lätt att vänja sig vid att sova själv igen. Blir ju bortskämd av att vakna upp brevid någon det är ju så mysigt så då vill man ju ha det så jämt.
Men nehe som sagt inte mycket mer att blogga om idag så ska återgå till att spela mariokart tänkte jag vilket by the way är sjukt beroenderamkallande, men tv spel är ju sjukt kul en bra sysselsättning när man inte har något bättre för sig så way not hehe ;) Sen blir det väll sängen tidigt också då Liam har tid för återkontroll hos läkaren imorn igen så man måste ju gå upp tidigt vilket alla vet inte är min grej hehe!


Du ger mig fjärilar i magen & dina ögon gör mig knäsvag.
& i din närhet lyser min värld av lycka.
Du är min min min, och älskling...
du och jag, det kan bli hur bra som helst <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0