Emma älskar sötsaker ;)


Har jävligt dålig diciplin på mig själv ibland speciellt när det kommer till sötsaker så för att kunna hålla mitt nyårslöfte om att bara äta godis på helgen & inte äta godis jämt vilket jag gjort innan hehe men iallafall för att fixa det lovade jag mig själv att inte ha något liggande hemma för köper jag hem sötsaker blir jag så klart sugen så fungerar jag liksom ;) Men iallafall ikväll kom suget efter godis & inget hade jag hemma vilket är perfekt för då låter jag bli, trodde ja iallafall till jag fick syn på Liams påse med gifflar som nu är några bullar tommare haha ;) ( skyller det extrema suget på lingonveckan haha) Nej men får kanske börja inse att det är dags att börja boka in en dag till i veckan för träning istället så ofta som jag fuskar med sötsaker annars hinner man väll då inte komma i form för bechen 09 ;) Men det gäller ju att ha realistiska mål & att inte äta något godis alls eller dricka läsk funkar inte riktigt för mig speciellt inte med en pojkvän som är cola narkoman haha! Men det roligaste är att jag alltid börjar vara nyttig i februari tänker på figuren osv sen är man duktig till sommaren börjar & sen innan sommaren är slut så har man stoppat i sig så mycket glass,godis,grillad mat, snabbmat, alkohol osv så då har man gått upp alla kilon man lyckats gå ner & kanske ett par till haha! Men då kan man ju glädje sig över att man iallafall var i form när sommaren började ;)

Men nehe känner mig lite krasslig & nere idag så ska krypa ner i soffan & kolla på heartbreak kid som började på tvn nu så får man se hur mycket man orkar se innan man somnar, har ju blivit lite för lite sömn på senaste känner jag så man är ju skapligt trött ! Väntar på att älsklingen ska ringa också innan han börjar jobba, alltid mysigt att prata innan jag ska sova ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0