En lugn freda kväll hemma i soffan ;)


Imorse vaknade jag av att telefonen ringde svarade fast jag knappt var vaken var någon från skolan som ringde som jag inte ens minns namnet på så trött var jag haha. Men iallafall han talade om att jag kommit in på dom kurser jag ville läsa så om jag fortfarande vill det så börjar jag på måndag. & min första tanke var bara eh what?;) Det gick fort måste jag erkänna. Men nu är jag ju i valet & kvalet om jag verkligen vill läsa, men känner samtidigt att det jobbet jag blivit erbjuden inte riktigt är vad jag vill ha & jag pallar inte att gå hemma så då kan det ju vara en bra ide att plugga ett tag. Skönt att slippa vara hemma twentyfourseven. Har ett par kurser jag måste läsa för att sen komma in på den utbildningen jag vill gå, mer än så säger jag inte just nu! Men om jag inte hinner ångra mig under helgen så blir det väll så att Emma går tillbaka till skolbänken på måndag, konstigt men sant !

I övrigt har jag haft en lugn mysig hemmakväll framför tvn med godis & cola, mys ;) Saknat min älskling dock, känns tomt utan honom men eftersom han ska spela fotbolls cup tidigt imorn så kunde han inte komma idag, tråkigt men jag överlevde. Just nu myser jag runt i hans tröja och såklart är det för att jag inte har egna kläder(?) eller kanske för att det känns som att han är med mig då & för att det är jävligt mysigt? Make your choice! ;)
Men nehe ska väll passa på att komma i säng i skaplig tid idag så man känner sig utvilad imorn & liam somnade ganska sent idag så jag håller tummarna för sovmorgon imorn han brukar ju kunna sova till efter 10 på helgerna om han inte blir väckt av något & det tackar jag ju inte nej till hehe;)


Postat av: JENNY JANSSON

sov så gott! ♥

2009-01-31 @ 00:17:07
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0