Då va helgen slut igen..


Jaha söndag igen & ännu en helg har passerat, sjukt vad fort tiden går !

I fredas blev det som sagt bara en myskväll hemma med älsklingen. Lets dance & ben & jerry´s glass, mums ;) Igår var det 60 års fest i Eksjö mycket trevlig & lyckad kväll. Bjöds på god mat, trevligt sällskap, undehållande människor hehe & sen blev det en sväng till hotellet innan vi åkte hem. Imorse var man trött när man vaknade & egentligen hade jag nog gärna velat sova ett par timmar till, älslingen åkte hem tidigt idag då han skulle till göteborg & gå på oasis. & när han åkt hem satte jag mig för att mysa i soffan & bara slappa & här sitter jag fortfarande, men det är väll så söndagar ska vara ;)?

Gjorde en big miss igår. Har hela veckan tänkt att jag innan helgen skulle färga mitt hår göra det en aning ljusare vilket jag alltid brukar göra hos frisören i vanliga fall men denna gången tänkte jag göra det hemma smidigt & lätt vilket slutade i en halv katastrof haha lätt & skratta åt det nu men igår fick jag panik.. fällde faktiskt ett par tårar kan ju låta lätt löjligt men jag är ju kär i mitt hår & får panik när det inte ser ut som jag vill! Hann som sagt inte färga det i veckan så bestämde mig för att göra det igår innan jag skulle gå ut vilket inte var en bra ide då jag hade ont om tid & var stressad men iallafall råkade lägga i lite för mycket färg där håret redan är as ljust så på dom ställena blev det nästan vitt,ask blont, grå blont typ vilket inte riktigt var meningen så imorn när jag vaknar ska det beställas en frisör tid bums & få det fixat igen & hoppas på att dom kan ordna upp det haha ;) & det blir ingenting med att färga håret hemma på ett bra tag vill jag lova !


Men nehe dags för mig att krypa i säng & få lite sömn !


Kärlek <3


Postat av: Jannike

haha , jag förstår om du blir snurrig i huvudet av min story.. men somsagt så får vi gå igenom alla detaljer sen ist vännen ;) hihi . kvällen var lyckad ja ! och din verkar oxå ha varit det.. great :D saknade ju dig dock såklart . hörs snart ! pussis

2009-01-26 @ 18:15:56
URL: http://yankaline.blogg.se/
Postat av: Linn

sv; Tack så mycket :)

2009-01-27 @ 00:15:21
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0