En helt vanlig dag..


Kanske har jag dålig humor, vem vet hehe men tycker iallafall att dehär är riktigt kul ;)
& denna har jag nog också sett ett par gånger för mycket haha!
Jaha klockan är efter 12 & egentligen borde jag gå & lägga mig men av någon andledning är jag inte trött än vilket jag dock kommer vara imorn när liam vaknar. Men iallafall sitter & fördriver tiden på you tube inte jätte underhållande kanske men man kan hitta rätt mycket kul ;)
Känner mig lite små krasslig & förkyld igen eller tror egentligen aldrig det riktigt gått över, men börjar iallafall bli jävligt trött på det nu & känner att jag kanske inte borde varit iväg & tränat idag utan skulle nog bara tagit det lugnt hemma men lätt att vara efterklok! Jag & yankie skulle ju tagit en shoppingdag i jkpg imorn vilket jag var grymt sugen på men tyvärr känner jag att jag inte orkar det så får bli en lugn dag hemma i soffan & bara ta det lugnt. Städa lite innan helgen hade ju inte varit helt fel heller om man orkar det?! Tar ju emot som fan innan man börjar men när man väl har gjort det är det underbart ;)

Men nehe nu blir det sängen & så hoppas jag på att jag lyckas somna..

- Ge mig helg ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0