I need some sleep ...

<--- En väldigt trött Emma med väldigt rufsigt hår..man kan ju inte alltid se pigg & fräsch ut  hehe ;)

Någon som kan komma hit med lite sömnpiller eller john blund kanske också skulle funka, haha! Försökte gå & lägga mig men eftersom jag nu sitter här & bloggar så kan ni ju lista ut att det inte gick så bra, vet inte vad det är som är fel, känner mig skit trött egentligen men när jag väl lagt mig i sängen så ligger jag bara & vrider på mig, skit irriterande. & sen när man vet att man borde sova också & hur tidigt man ska upp dagen efter ja då blir det ännu värre. Vilka problem jag har haha! Tror jag tänker för mycket nuförtiden är väll inne i en sån period igen & när jag gör det så får jag sömnproblem vilket kan vara ganska frustrerande men det går ju i perioder så snart sover jag väll som en stock om nätterna igen ;)
Men ska väll lägga mig i soffan nu kolla på en film eller något & hoppas på att man får lite sömn är ju egentligen riktigt riktigt trött !


I like <3
- keep holding on !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0