090706

Jaha då har ännu en helg passerat, veckorna rullar på. Älsklingen har semester så när man har hans sällskap går veckorna ännu fortare än vanligt men underbart att att få ha han här med oss hela tiden;) Helgen har varit mysig, i fredas hade vi myskväll slappade framför tvn. I lördas var vi på grillfest hemma hos Andreas kompis. Underbart väder, trevligt folk och en väldigt lyckad kväll ;) Och söndan gjorde man väll minsta möjliga precis som det brukar vara.
Solen & värmen har försvunnit igen fast kanske behövdes lite regn, men är ju sagt att värmen ska komma tilbaka i helgen så man kan ju hoppas på det, underbart med sommar & sol ;) Fast måste erkänna att det är lite lättare att sova på natten när det är lite svalare. Men nehe i övrigt händer det inte mycket nuförtiden eller iallafall inte så mycket att blogga om. Alla mina vardagssysslor kanske inte är så intressant att läsa om hehe. Men nehe nu ska jag återgå till filmen vi ligger & tittar på tänkte ju bara blogga en snabbis då jag varit dålig på det på sista tiden, men det är ju sommar & semester så jag får skylla på det ;)

& måste sända iväg en stor mega kram till yankan, jag saknar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0