090720

Jaha & dagarna har sprungit iväg igen & jag har inte hunnit med att blogga. Tiden räcker verkligen inte till nuförtiden och jag får lite panik över det, känns som jag varje dag när jag går och lägger mig har panik över att jag borde hunnit mer under dagen än jag gjort och sen blir man stressad och på dåligt humör över det, jobbigt som fan.
Ännu en helg har passerat, har spenderat större delen av helgen liggandes i soffan kännt mig hängig och haft skit ont i magen vid mitt kejsarsnitt. Det började göra ont i mitten av förra veckan men i lördas blev smärtorna så starka att jag var tvungen att åka in till akuten. Fan vad jag hatar sjukhus får panik där inne. Men ialafall när jag kom in trodde dom först att det var blindtarmen men efter lite prover så visade det sig att det antagligen är vävnad i såret som brustit och blivit en liten blödning och det är därför det gör ont, vilket ska gå över av sig själv förhoppningsvis på en vecka eller två. As jobbigt att ha ont så länge men vad gör man? Men iallafall får jag minsta lilla feber måste jag åka in direkt annars är det bara att vänta & hoppas på att det går över. Men ska ta & vila ordentligt ett par dagar nu & vara rädd om mig.
I övrigt känner jag mig väldigt ensam just nu älsklingen har haft semester 3 veckor och varit här hela tiden & shit vad fort man vänjer sig vid att ha sällskap & det har varit underbart ;) Men var jobbigare än jag trodde att säga hejdå igår & försöka återgå till en vanlig vardag. Tänkte jag skulle kidnappa han från jobbet & gömma han hos mig, funkar nog inte riktigt så men drömma går ju haha .. Men längtar till på fredag då han kommer tillbaka ;)

Men nehe dags för mig att sova så man kommer upp & göra nytta imorn. Men ni fick iallafall en liten snabb uppdatering om vad som händer & fötter ! Godnatt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0