090728


Dags för en liten snabb uppdatering kanske ;)

I fredas var vi hos en kompis till älskling i jkpg & festade för att fira syrran. Kul kväll och kul grej att olerys hade öppet dygnet runt kändes dock rätt udda att gå därifrån vid 7 tiden. Att sitta på uteserveringen & se solen gå upp ;)
Kom ju som sagt i säng sent så sov bort halva lördagen och när jag vaknade kändes det fan som jag skulle dö det är i sånna stunder man går igenom och försöker hitta andledningar till varför man dricker alkohol osv, sånna mornar då an lovar sig själv att jag ska aldrig dricka igen. Yeah right den klyschan har vi väll alla hört förut haha. Men var nog iallafall inte så smart att dricka så mycket vin som jag gjorde på fredagen med tanke på att jag inte dricker så ofta längre & oftast om jag druckit så har det bara varit några cider så kroppen var inte van vid så mycket vin helt enkelt & det fick jag leva med på lördagen, min skallebank var olidlig första timmarna. Men lyckades få i mig lite mat så jag piggnade till lite vilket var tur då jag & älsklingen hade bokat biljetter & skulle gå på bio. Var segt som fan att ta sig iväg men dit kom vi & när man väl var där var det mysigt att krypa ner i en bio stol & äta popcorn ;) Efter bion körde vi hem till anneberg & det blev sängen tidigt. Söndagen spenderades i soffan mys med älskling & mys med liam ;)
Så där fick ni en liten uppdatering om min helg, måndag & tisdag finns det inte så mycket att blogga om plugg & vardagssysslor inget vidare intressant kanske så det får räcka såhär idag ;)

& jag avslutar med att slänga iväg ett Grattis till syrran som fyllde 20 igår, välkommen till systembolaget ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0