090723


Städ & fixar dag tråkigt men ett måste. Fast har haft lite kul åt syrran som kom hit bakis och rensat mitt skafferi på godsaker haha ;) Torsdag idag & det närmar sig fredag igen, wiiee !

Planer för helgen som det ser ut nu är att imorn ska jag & älsklingen på bio & se Harry Potter, ska bli mysigt att gå på bio ;) är evigheter sen jag var sist. Sen blir det väll fest i helgen också eftersom syrran fyller 20 & det måste ju firas ;) Tänk att hon redan fyller 20 min lillasyster nu känner jag mig gammal jävligt gammal haha! Ibland önskar jag att jag var 20 igen, det året minns jag med glädje & skulle gärna uppleva det en gång till ;) Men nehe var vi ska festa eller vilken dag är väll inte riktigt spikat än men olerys i jkpg lockar ju eftersom dom hela helgen har öppet 24/7 kul grej att kunna stanna på krogen hela natten & du kan köpa fyllekäk & sen frukost ;) Men vi får helt enkelt se vad det blir & vad vi är sugna på !  Men nehe nu ska jag väll återgå till disken..


Favoriter som strömmer ur mina högtalare idag <3

Pussycat Dolls ft AR Rahman - Jai Ho
Swingfly - Touch and go
Takida - Reason to cry
Janet - Heartache on the dancefloor
Kate Voegele - Wish you were
Shinedown - Devour
Katy Perry - Waking up in vegas
Elliot Yamin - Wait for you
Green day - Viva la Gloria
Daughtry - No suprise
Kim Larsen - This is my life
Sugarland - Stay 
Chicago - Love will come back
The Veronicas - Untouched
Crossfire - Lady
Dead by april - Losing you
Milow - Ayo Technology



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0