Västervik ;)



I lördas fick jag, angelica & syrran för oss att vi skulle dra ner till västervik och så blev det.
Blev en lyckad kväll fylld med skratt & tokigheter ;)
Jag & angelica somnade dock väldigt väldigt sent eller eftersom det var morgon kanske man ska säga tidigt hehe. & 2 timmar senare vaknar man upp i ett varmt tält då killarna har damp utanför så mycket sömn blev det ju inte men man åker ju bara dit en gång om året så då får man passa på ;) Lyckades glömma både mobilen,jackan & plånboken när vi var på mc donalds men hade en sån sjuk jävla tur att någon lämnat in det på mc donalds så jag fick allt tillbaka det trodde jag ju aldrig men tackar den människan som varit vänlig nog att göra det ;) Inte många människor i dagens samhälle som lämnar in saker av värde dom hittar nuförtiden men jag är lycklig över att någon gjorde det med mina grejer, som sagt jag tackar & bugar hehe! Men nehe finns väll inte så mycket mer att säga än att vi lämnade västervik på söndan aningen slitna & trötta men med en lyckad helg i bagaget ;) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0