090606


Åh så underbart det är med helg, hade velat ha helg jämt fast tror egentligen att man måste ha veckorna och alla andra måsten för att uppskatta helgen så mycket som man gör ;) Denna helgen är en lugn & skön hemmahelg ingenting inplanerat and I like it ;) Igår installerade älsklingen in min hemtelfon som jag skaffat mig igen.. sen trådlöst bredband var jävligt trött på att sitta på mobilt bredband jämt så jag gav upp det & skaffade vanligt igen & sen har jag bytt från boxer till telia istället så har nu alla kanaler man kan tänka sig & planerade att bli en riktigt tv nörd efter sommaren då haha !
& mycket fler sport kanaler nu också & film kanaler, great ! Just nu ligger jag här & bloggar samtidigt som jag kollar på fotbollen.. ska snart fixa iordning lite chips & annat gott också & bara ha en underbar lörda kväll med min älskling ;) Blir väll inte så mycket mer bloggande idag bara en liten snabb uppdate om vad jag har för mig ! Så med det sagt säger jag tack & hej ..

Hejja Sverige ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0