090614


Idag ligger jag hemma i soffan & tycker synd om mig själv ont i halsen huvudet & känner mig allmänt krasslig & sen har jag mensvärk & pms på det, illa. Så idag är verkligen en såndär söndag då man bara önskar att man kunde dra täket över huvudet & sova hela dagen! Tråkigt att bli sjuk idag då vi skulle på 2 års kalas hos älsklingens systerson, men älsklingen fick åka själv & här ligger jag & bara försöker vila. Har en vecka med så mycket att göra att jag får panik när jag tänker på hur jag ens ska hinna & sen närmar sig midsommar så jag har inte tid att bli sjuk, men håller tummarna för att man känner sig piggare imorn ;) Fan vad det började regna & åska nu, lite skrämmande tycker jag allt att det är måste jag erkänna. Men nehe slut på mitt gnäll inlägg inte så mycket ork till att blogga mer , har iallafall haft en mysig helg och nu ska jag återgå till att slappa i soffan & kolla på någon film lär väll bli liam som får välja vilken som vanligt ;)


Ni gör mig till den lyckligaste tjejen i världen, kärlek <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0