090625

Du kom innanför mina murar, jag öppnade mitt hjärta för dig.


Idag är det 6 månader sen han & jag blev vi på riktigt, ett halvår fullt av lycka & kärlek <3
Jag visste första gången jag öppnade dörren & såg honom att honom vill jag ha. Jag öppnade en dörr sedan var det kört... och fyfan vad jag älskar den där dörren ;) kan låta klychigt med kärlek vid första ögonkastet men det var verkligen så. Jag kollade in i dom vackraste ögon jag sett. Han är den person som har vänt upp och ned på min värld radikalt. Egentligen känns det ganska fjantigt att sitta här  och med ord förklara vad jag känner eller ens försöka få er att förstå vad han betyder för mig. Älskling du vet vad du betyder för mig och jag tror aldrig jag varit såhär kär förut du ger mig fjärilar i magen & jag blir bara mer kär i dig för vajrje dag som går. Andreas.. jag älskar dig <3




Postat av: Janéla

:) du är inte alls fjantig. Grattis gumman att du har hittat någon som behandlar dig som du förtjänar!



Puss och kram

2009-06-26 @ 08:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0