Luftade tankar x3


x1 :
Livet är häligt just nu, jag har underbara vänner, världens bästa pojkvän & världens finaste son. Känner mig verkligen lyckligt lottad <3 men ändå bär jag på en konstig känsla, jag kan inte sätta fingret på vad det är eller varför jag känner så. Men det känns som att jag har tappat en bit av mig och det gör att jag vissa dagar inte alls känner mig som mig själv. Sjukt jobbigt att känna sig nere, Förivirrad !


x2:
Jag förstår inte hur otroligt blåögda en del kan vara. Det gäller bara att öppna ögonen litegrann och tänka efter. Men det är klart, man vill ju alltid tro det bästa, eller hur? Kanske är det en "ser inte skogen för alla träd"-grej?


x3 :
Hittade en låda med gamla kort idag & vilka minnen. Korten får mig att minnas alla våra äventyr, alla hyss, all galenskap & framförallt underbar vänskap ;) " I ett fotoalbum där står tiden stilla mellan pärmarna är allting som förut" .. allting är inte längre som förut och jag kan inte vrida tillbaka klockan även om jag önskar att jag kunde. S, jag saknar dig.




Postat av: Anonym

jag vet. men du har ju mitt nr..

2009-06-05 @ 00:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0