090622


Dåligt med uppdatering på senaste skyller på att jag har haft tok för mycket att göra & dygnet har aldeless för få timmar haha. Midsommar helgen var iallafall toppen. Jossan & Robin har varit nere så kul att ses & så kul att ni kom ner ;) Blev inget öland iår utan blev en midsommar helg på hemmaplan & det blev lyckat det också ;) Bilder från helgen kommer så fort jag hittar min sladd till kameran som jag i vanlig ordning lyckats gömma någonstans där jag inte hittar den haha!

Men blir inte så mycket mer bloggande idag har en lillkille som är sjuk & det blir inte bättre, hoppas på att det inte blir värre inatt utan att han eller vi kan få sovit några timmar & sen åka in till sjukhuset så fort vi vaknar imorn. Jobbigt at han är sjuk igen dels för mig som inte får någon sömn & då är det svårt att orka. Men jobbigast för min lilla kille som är så ledsen tycker han har varit sjuk så det räcker dehär året men han hinner ju aldrig vara frisk speciellt länge innan han åker på något igen. Hans imunförsvar hinner ju aldrig återhämta sig. Men jag hoppas att dom kan hitta felet imorn & så han får medicin så han kan få bli frisk snart ! Man känner sig så maktlös när man ser hur dåligt han mår men inte kan göra något. Men nehe nu ska jag börja tänka på refrängen lika bra att lägga sig tidigt idag för man vet ju inte hur mycket sömn man får inatt !

Hoppas alla haft en underbar midsommarhelg ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0