090602

Det regnar utanför fönstret & jag undrar var solen tog vägen?

Igår hade jag en underbar dag ute i solen var nog dock ute lite för länge då axlarna svider lite idag, men skönt var det. Låg och lyssnad på musik pratade lite i telefon & sen fick jag sällskap av peter en stund också trevligt med lite sällskap ;) Iallafall så var ju vädret igår underbart & man får riktigt sommar känslor ! Men så vaknade man idag & det var soligt men inte riktigt lika varmt men det kan man ju leva med men helt plötsligt känns det som att himlen öppnar sig & det öser ner. Usch hatar regn eller oftast iallafall, kan ju vara mysig någon dag då man slipper att gå ut & bara kan mysa i soffan hela dagen hehe ;) Idag har jag inte gjort mycket kan jag ju inte påstå varit allmänt trött & hängig kanske beror på vädret ute vem vet? Har iallafall varit duktigt & pluggat lite & som belöning köpte jag kex choklad & cola, mums ;) ( & jag vet att jag sagt att jag skulle sluta med onyttigheter i veckan men det går ju sådär haha) & nu sitter jag här & bloggar fast att jag egentligen inte har något intressant att blogga om blev nog ett ganska ointressant inlägg men ni får leva med det.. jag bloggar ju iallafall ;) Men dags för mig att komma i säng så man kommer upp imorn måste in till stan & fixa & dona med en lite grejer ! & jag hoppas på att solen kanske väljer att komma tillbaka imorn?;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0