090607


Här sitter jag i tystnaden älsklingen har precis åkt hem & liam följde med mormor och bertil till kalmar dom skulle dit och göra ett ärende & eftersom liams pappas föräldrar bor bara lite utanför kalmar så tog dom med sig liam & skulle åka dit & hälsa på. Tror liam kommer tycka det är jätte kul ;) Som alla vet som följt min blogg så har ju mitt x alltså liams pappa inte träffat liam på 1,5 år ( han vill inte träffa honom & nu minns liam ändå inte vem han är så han kan lika gärna hålla sig borta) men iallafall så har han ju sin farmor & farfar som vill träffa honom & det är ju kul för liam att han får ha dom ;)
Har som sagt haft en lugn & skön hemma helg, varit underbart. & sönda kvällen nu ska jag väll bara spendera i soffan framför tvn göra minsta möjliga precis så som en sönda kväll ska vara ;) Jag & älsklingen har bokat hotell idag också så helgen efter midsommar ska vi till göteborg, mysa, gå på liseberg & annat trevligt .. jag längtar ;) Midsommar närmar sig också inte alls bestämt mig än för vad jag ska göra eller vill göra men det är väll som vanligt när det gäller mig så lär väll bestämma mig någon dag innan haha ! Men nehe nu ska jag laga något att äta & sen bara slappa fast ska nog faktiskt ta mig en långpromenad också innan man blir en soff potatis lite motion är ju aldrig fel ;)

Tjingeling !


Postat av: Jankan

Vad myyysigt med en helg i Gbg Emma ;)

LOOOVE

2009-06-07 @ 19:38:04
URL: http://yankaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0