Dedär med sambokilon..


Ni vet att man brukar prata om sambo kilon. Extra kilon man lägger på sig när man blir sambo har en massa mysiga hemmakvällar med för mycket onyttigheter osv. Jag har inte blivit sambo än men alla mina hemmahelger med älsklingen och allt onyttigt man stoppat i sig har satt sina spår. Idag skulle jag ta på mig mina favorit jeans & fick en smärre chock dom passade fortfarande men på sidorna fanns helt plötsligt ett par kärlekshandtag som inte funnit där innan. Okej nu överdriver jag kanske lite men iallafall haha..Men insåg att jag nog gått upp ett par kilo sen jag skaffade pojkvän utan att jag tänkt på det. Så när jag insåg det tog jag av mig jeansen & satte istället på mig träningskläder och åkte in till gymmet för att träna lite. Dom där extra kilona man lagt på sig ska bort så nu ska Emma vara duktigt & bli stamkund på gymmet igen så får vi se hur länge det varar haha ;) Men det är ju alltid att ta sig iväg dit som är det jobbiga när man väll har tränat känns det så jävla skönt ;) Så inga mer undanflykter som jag gör det imorgon eller på måndag osv haha! I övrigt har dagen varit lugn passede på att handla lite & sola när jag ändå var i stan. Pluggar ju på distans nu under sommaren så duktig är jag haha nej men är ju en hel del att plugga så ingen semester direkt men skönt att kunna plugga när man vill & lägga upp det lite som man vill det gäller ju dock att se till att göra vad man ska och inte skjuta allt till dagen efter vilket jag är väldigt duktigt på ni som känner mig är mycket väl medvetna om detta ;) Men blir bättre & bättre på det iallafall så dehär ska nog gå bra det också !
Snart dags att krypa ner i sängen & imorn när jag lämnat liam på dagis ska jag iväg till jkpg för att shoppa lite.. tänkte hinna med lite tjejbutiker innan min pojkvän kommer för han är då ingen hitt att ha med sig i sånna butiker han går bakom mig & suckar lite & undrar om jag inte är färdig snart. Han förstår helt enkelt inte nöjet med att prova kläder & skor en hel dag, vela om vad man vill ha & sen bränna mer pengar än man borde, härlisch ;) Men iallafall efter jag har fixat lite i mina butiker kommer älsklingen för att gå med mig på ikea han har dock aldrig varit med mig på ikea innan & jag älskar ikea kan spendera timmar där också så vi får väll se hur fort han tröttnar haha, jag är iallafall glad för hans sällskap!  Saknar jankan när jag ska iväg & shoppa, att shoppa i timmar det är helt enkelt våran grej ;)
Men nehe nu är jag trött & sängen kallar på mig, godnatt !

btw läser ju webbdesign just nu så förhoppningsvis slipper ni stå ut med min hemska design på bloggen jätte länge till, ska försöka göra något åt den snarats så fort jag fått lärt mig alla photoshop knep ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0