090612


Torsdag igen & ännu en helg närmar sig ;) Blev inte så mycket bloggande igår då jag var as trött när jag kom hem. Fick iallafall inhandlat vad jag skulle ha på ikea och även lite kläder till liam & tro det eller ej men köpte inte ett enda klädesplagg till mig själv, så stolt jag är ;) & får ge en eloge till min älskling också som va glad & positiv hela shoppingrundan ;) Idag har varit en lugn dag städat lite, pluggat & sånt. & måste erkänna att behärska photoshop är svårare än jag trodde fast när det väl blir rätt & man lärt sig så känns det som peace of cake ;) Men övning ger ju färdighet så det ska nog bli bra tillslut ! Eh kom på nu när jag började blogga att jag egentligen inte har så mycket att blogga om för det har inte hänt något speciellt sen jag bloggade sist ! 1 vecka till midsommar imorn, sjukt vad tiden springer iväg känns fan som att man planerade nyår nyss. Konstigt att vissa dagar kan kännas så jävla långa & som att tiden går sjukt långsamt men ändå springer månaderna förbi ! Och på tal om midsommar köpte en klännng för ett par veckor sen som jag hade planerat att ha på midsommar & när jag provade den idag fick lite halvpanik för det var tajt vid brösten och den satt perfekt när jag köpte den och gott om utrymme till brösten. Jag har ju kännt att brösten växt sen jag började äta p-piller igen men att det va så pass mycket va ju värre haha. Så nu får jag väll klämma in dom på fredag och hoppas på att jag kan andas;) men jag hoppas att dom slutar växa snart för jag är nöjd som det är & jag hoppas verkligen att dom slutar ömma snart för det börjar vara riktigt irriterand , gör ju ont ! Men nehe ska sluta med mitt lite smått meningslösa inlägg blir lite så ibland haha.. godnatt & jag hoppas ni vaknar upp till en underbar fredag, jag hoppas på solsken ;)

Postat av: Jannike

Va Emma ? Inga nya skor !!!?? Haha ;)

2009-06-12 @ 05:32:44
URL: http://yankaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0